Dostawa - plytki-sklep24.pl

Śledź nas na Facebooku

Promocje

Nowe produkty

Najczęściej kupowane

DOSTAWA

1.Czas wykonania zamówienia związany jest z możliwościami produkcyjnymi producentów oraz dostępnością danego artykułu. Z reguły wynosi on do 14 dni, jednak w uzasadnionych przypadkach np. przy większej ilości towaru, na którego wykonanie potrzeba więcej czasu lub w przypadku zdarzeń losowych na skutek nieprzewidzianych i niezależnych od Sklepu okoliczności takich jak: siła wyższa, złe warunki atmosferyczne, czy opóźnienia w produkcji fabryki.
2.Towary, które znajdują się w magazynach i są oznaczone dostępne na magazynie dostarczamy Państwu w przeciągu 3-7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Towary oznaczone: na zamówienie lub  chwilowy brak towaru czas oczekiwania na te produkty wynosi około 7-21 dni roboczych tygodni, dokładnych informacji udzieli Państwu nasz Dział Obsługi Klienta. Sklep zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym Kupujący zostanie poinformowany za pomocą e-maila.
3.Czas wykonania zamówienia związany jest z możliwościami produkcyjnymi producentów oraz dostępnością danego artykułu. Z reguły wynosi on 14 dni, jednak w uzasadnionych przypadkach np. przy większej ilości towaru, na którego wykonanie potrzeba więcej czasu lub w przypadku zdarzeń losowych na skutek nieprzewidzianych i niezależnych od Sklepu okoliczności takich jak: siła wyższa, problemy z terminową dostawą zamówień przez dostawcę świadczącego usługi pocztowe/kurierskie, trzęsienie ziemi, zagrożenia atakiem o charakterze zbrojnym lub terrorystycznym, zamknięcie zakładu przez pracodawcę lub producenta lub dostawcę, rozruchy, strajki, zamieszki oraz zdarzenia pozostające poza ekonomicznym wpływem Sklepu. może się przedłużyć, o czym każdorazowo Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub e mailem. Maksymalny czas realizacji zamówienia  60 dni.
4.Koszty  dostawy  wyliczane są automatycznie w procesie składania zamówienia, indywidualnie dla każdego Kupującego w zależności od zamówionego towaru, jego gabarytów, wagi.
5.Koszty dostawy, w wysokości podanej w korespondencji potwierdzającej szczegóły zamówienia, pokrywa w całości Kupujący. W przypadku gdy zakupione produkty oznaczone  na  zamówienie są z różnych fabryk lub z kilku magazynów to koszt transportu może ulec zwiększeniu w zależności od tego z jakich grup towarowych są zamawiane produkty. Nasze Biuro Obsługi Klienta dokłada starań, by koszty te były jak najniższe.
6.Nie ma możliwości określenia dokładnej godziny dostawy. Dostawy odbywają się  w godzinach 8:00 - 16:00.  Spedycje  zastrzegają sobie prawo 1 dnia opóźnienia dostawy.
7.Transport nie zawiera usługi wniesienia towaru. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłek paletowych oraz paczek powyżej 31 kg (wynika to z regulaminu firm spedycyjnych).
8.Wszystkie przesyłki są starannie zabezpieczone na czas transportu.

Rodzaj produktów

Pakowanie

     Koszt

Produkty małe/lekkie, waga do 5kg
np. silikon, grunt, impregnat, fuga, pasta polerska

paczka

18,90 zł  przelew

23,90 zł pobranie

Produkty średnie, waga od 5 do 30kg
np. silikon, grunt, impregnat, odplamiacz, fuga, pasta polerska

paczka

24,90zł  przelew

29,90 zł pobranie

Mozaiki 

paczka

 

24,90zł  przelew

29,90 zł pobranie

Płytki  ½ paleta euro 

waga do 100kg

1/2 paleta euro

99 zł przelew

Pobranie +35zł

Płytki  paleta euro

waga do 150kg

paleta euro

119 zł przelew

Pobranie +35zł

Płytki  paleta euro

waga do 200kg

paleta euro

125 zł przelew

Pobranie +35zł

Płytki  paleta euro 

waga od 200kg do1000kg

paleta euro

139 zł

Pobranie +35zł

PŁATNOŚCI

1.Prosimy nie dokonywać płatności do momentu potwierdzenia przez pracowników Sklepu: dostępności zamówienia, potwierdzenia ceny, szacowanego czasu dostawy, ustalenia sposobu dostarczenia towaru, miejsca dostawy.

2.Wystawiamy dokument poświadczający zakup  tj. paragon lub faktura elektroniczna, zgodnie z życzeniem klienta(na życzenie klienta wysyłamy papierową). Faktura zostaje wystawiona po otrzymaniu zapłaty. Za datę zapłaty uważa się datę wpływu środków na konto bankowe sklepu. W przypadku braku zapłaty w terminie 7 dni roboczych transakcję traktuje się za niebyłą.
3. Kupujący ma do wyboru następujące formy płatności:
a) zapłata za całość zamówienia przelewem na rachunek bankowy podany poniżej, a zamówiony towar wysyłany jest po wpłynięciu pełnej należności na rachunek bankowy.
b) zapłata za pobraniem, co oznacza zapłatę części kwoty za zamówienie 50% wartości zamówienia na podany rachunek bankowy. Pozostałą kwotę Kupujący płaci przy odbiorze towaru - opcja dodatkowo płatna w wysokości 35zł. Maksymalne kwoty płatności za pobraniem: 3500zł
c) zapłata za pomocą systemu przelewy24 (przy tej formie płatności doliczana jest opłata w wysokości 2% wartości zamówienia, pobierana przez operatora przelewy24.pl).

Uwaga !!! Nie ma możliwości opłaty kartą kredytową u kuriera. Prosimy o przygotowanie gotówki.

4.  Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztów dostawy. Ceny dostawy towarów podane na stronie Sklepu obowiązują na terenie Polski. Dostawa za granicę podlega osobnym ustaleniom Kupującego ze Sklepem. Na całkowitą opłatę składa się: wartość towarów, transport i dodatkowe opłaty jak np. opłata za pobranie.
5. Najszybszą i najtańszą formą jest przelew na konto firmowe.

6. Na całkowitą opłatę składa się: wartość towarów, transport i dodatkowe opłaty jak np. opłata za pobranie, wg cennika

7.W przypadku towaru "na zamówienie" wymagana jest wplata zaliczki w wysokości 50 % wartości zamówienia przed rozpoczęciem realizacji tego zamówienia przez nasz Sklep. Zasada ta obowiązuje zarówno po wybraniu płatności na konto Sklepu, jak również dla płatności "za pobraniem". Pozostałą kwotę (wyłączając płatność "za pobraniem") Kupujący wpłaca po otrzymaniu wiadomości o gotowości towaru do wysyłki.

8.Przelewy prosimy dokonywać nr konta podany poniżej:

konto_2.png

Jeśli mają Państwo pytania prosimy o kontakt:
mail:  info@plytki-sklep24.pl
kom: 603-435-545 

WYSYŁKA TOWARU

1.Wszystkie nasze towary wysyłamy bezpiecznie i starannie zapakowane.
Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy zwrotów towarów sprowadzanych specjalnie pod zamówienie Kupującego lub wysyłanych bezpośrednio od producenta.

ODBIÓR TOWARU

1.W momencie odbioru prosimy starannie obejrzeć  każdą przesyłkę, czy nie ma  ona uszkodzeń, czy paleta nie została  uderzona, a opakowanie nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.
2. Kupujący stwierdzając, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń, bez uprzedniego sprawdzenia i podpisując list przewozowy podpisuje list bez żadnych uwag. W przypadku, gdy stwierdzono  uszkodzenia mechaniczne towaru lub niezgodność przesyłki z zamówieniem, prosimy o sporządzenie PROTOKOŁU USZKODZEŃ, w obecności kuriera w momencie odbioru przesyłki/palety.
3. W przypadku uszkodzeń przesyłki oprócz sporządzenia protokołu uszkodzeń w dostawie z kurierem, prosimy niezwłocznie poinformować nasz Sklep o zaistniałych uszkodzeniach, wypełniając FORMULARZ REKLAMACYJNY, w zakładce reklamacje.
4.Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzenia towaru. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru  mogą być zgłaszane w terminie 48 godzin od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane
5. W przypadku nieobecności Kupującego pod wskazanym adresem kurier pozostawia awizo z informacją o braku możliwości dostarczenia przesyłki z numerem telefonu, pod którym Kupujący  może uzgodnić warunki ponownej dostawy. Dodatkowo to Kupujący  ponosi koszty składowania towarów za okres powyżej 48godzin od dnia pozostawienia awizo przez kuriera.
6. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pokwitowaniem. W momencie odbioru prosimy starannie obejrzeć  przesyłkę, czy niema  ona uszkodzeń, czy paleta nie została  uderzona, a opakowanie nie posiada zewnętrznych uszkodzeń. Z chwilą pokwitowania na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
7.W przypadku nieobecności Kupującego pod wskazanym adresem kurier pozostawia awizo z informacją o braku możliwości dostarczenia przesyłki z numerem telefonu, pod którym Kupujący  może uzgodnić warunki ponownej dostawy. Dodatkowo to Kupujący  ponosi koszty składowania towarów za okres powyżej 48godzin od dnia pozostawienia awizo przez kuriera.