Regulamin - plytki-sklep24.pl

Śledź nas na Facebooku

Promocje

Nowe produkty

Najczęściej kupowane

REGULAMIN SKLEPU

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.Sklep Internetowy www.plytki-sklep24.pl
3.Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Wszystkie ceny podane są w walucie PLN.
3.Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. 
4.Sklep internetowy, działający pod adresem www.plytki-sklep24.pl  prowadzony przez firmę INSTON Anna Klewinowska z siedzibą w Księżynie przy ul. Mazowiecka 44
5.INSTON Anna Klewinowska posiada status podmiotu aktywnego; NIP: 9661851142; REGON: 364600465
6.INSTON Anna Klewinowska  prowadzi sprzedaż wysyłkową na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.


§2 SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1.Zamówień dokonywać mogą osoby pełnoletnie, zamieszkujące na terenie Polski, mogą być składane przez cały rok, przez całą dobę, za pośrednictwem serwisu www.plytki-sklep24.pl złożone w dni powszednie po godzinie 15.00 w soboty oraz niedziele i święta będą rozpatrywane od godziny 10.00 następnego dnia pracy.
2.Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza rejestracyjnego lub formularza zamówienia, poprzez podanie prawdziwych danych osobowych, adresu e-mail i nr. telefonu, które umożliwią Sklepowi potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Wypełniając formularz Kupujący potwierdza zawarte w nim dane jako prawdziwe. Sklep może wstrzymać realizację zamówienia lub opóźnić, jeżeli dane Kupującego są niepełne, nieprawidłowe, nie ma kontaktu z Kupującym adres e-mail jest nieprawidłowy, brakuje numeru telefonu lub jeżeli uzyskanie potwierdzenia zakupu w ciągu 7 dni roboczych nie będzie możliwe.
3.Sklep nie ponosi odpowiedzialności z powodu braku dostawy wynikającej z błędnego podania adresu przez Kupującego lub nieodebrania przesyłki.
4.Rejestracja konta użytkownika w serwisie sklepu jest dobrowolna i bezpłatna. Nie jest ona konieczna do standardowego użytkowania serwisu, a w szczególności do składania i realizacji zamówień.
5. Po złożeniu Zamówienia Kupujący otrzymuje w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych  informację z działu obsługi klienta poprzez e-mail, zawierającą warunki umowy sprzedaży potwierdzającą  dostępność towaru, przyjęcie oferty Kupującego i zawarcie umowy sprzedaży Towarów zgodnie z Zamówieniem.
6. Zamawiający może  wprowadzić zmiany w zamówieniu do czasu skierowania przez Sprzedającego zamówienia do realizacji. Kupujący może wycofać złożone zamówienie telefonicznie lub przez e-mail pod adresem info@plytki-sklep24.pl przed rozpoczęciem realizacji. Kupujący nie może anulować zamówienia, które zostało już skierowane do realizacji.
7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu zamówienia przez Dział Obsługi Klienta drogą mailową, a następnie po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty dokonanej przez Kupującego, w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Kupującego towary są gotowe do wysyłki. O gotowości Sklepu do wysyłki towarów, Kupujący zawiadamiany jest e-mailem lub telefonicznie, uzgadniana jest data wysyłki. Zamówienia nie opłacone w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia, traktowane jest jako rezygnacja Kupującego z chęci zawarcia umowy sprzedaży.
8. Minimalną jednostką oferowaną w sklepie, są odpowiednio: dla towarów pakowanych pojedynczo - jedna sztuka, dla towarów złożonych jest to jeden zestaw, opakowanie. Płytki ceramiczne, Płytki kamienne sprzedawane są w opakowaniach, zaś cena podana w sklepie odnosi się do zakupu 1 m2 płytek. Dekoracje, listwy i mozaiki sprzedawane są na sztuki, a podana cena odnosi się do 1 sztuki.
9. Przy zakupie płytek polerowanych zalecamy impregnację, która zabezpieczy polerowaną powierzchnię przed ewentualnymi zarysowaniami, zabrudzeniami.
10. Ilości oraz ceny produktów oferowanych w Sklepie są zmienne i podlegają aktualizacji. 
11.Wszystkie nazwy Towarów zamieszczone na stronie Sklepu używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej.
12.Terminy realizacji zamówień podawane na stronie  produktu dotyczą dni roboczych. W przypadku wydłużenia terminu dostaw Kupujący zostanie poinformowany przez Sklep.
13.Sklep zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym Kupujący zostanie poinformowany za pomocą e-maila.
14.Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie, u dostawców, czy producenta. W przypadku niedostępności części towaru objętych zamówieniem Kupujący jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości lub części zamówienia).
15.W przypadku braku towaru w magazynie lub braku możliwości wykonania zamówienia Kupujący, Sprzedający ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od daty złożenia zmówienia. Jeżeli przewidywany termin wykonania zamówienia jest dłuższy niż 30dni, Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do wykonania danego zamówienia. Jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry Sklep zwróci Kupującemu należność za towar, w ciągu 7dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy.
16.Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu sklepu, warunków i kosztów dostawy. Wraz z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup tj. paragon lub faktura elektroniczna, zgodnie z życzeniem Kupującego.
17.Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i wykonywanie zamówień następuje według kolejności potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów produktów objętych tą promocją lub wyprzedażą.


§3 PŁATNOŚCI i DOSTAWA

1.Kupujący ma do wyboru następujące formy płatności:
a) zapłata za całość zamówienia przelewem na rachunek bankowy podany poniżej, a zamówiony towar wysyłany jest po wpłynięciu pełnej należności na rachunek bankowy.
b) zapłata za pobraniem, co oznacza zapłatę części kwoty za zamówienie 50% wartości zamówienia na podany rachunek bankowy. Pozostałą kwotę Kupujący płaci przy odbiorze towaru - opcja dodatkowo płatna w wysokości 35zł. Maksymalne kwoty płatności za pobraniem: 3500zł
c) zapłata za pomocą systemu przelewy24 (przy tej formie płatności doliczana jest opłata w wysokości 2% wartości zamówienia, pobierana przez operatora przelewy24.pl).
Rachunek bankowy Sklepu: ING BSK O. 60105018231000009226844158
2. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena produktu nie zawiera kosztów dostawy. Ceny dostawy towarów podane na stronie Sklepu obowiązują na terenie Polski. Dostawa za granicę podlega osobnym ustaleniom Kupującego ze Sklepem.Na całkowitą opłatę składa się: wartość towarów, transport i dodatkowe opłaty jak np. opłata za pobranie.
3.Wraz z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup  tj. paragon lub faktura elektroniczna zgodnie z życzeniem Kupującego. Faktura zostaje wystawiona w momencie zapłaty, za datę zapłaty uważa się datę wpływu środków na konto bankowe sklepu. W przypadku braku zapłaty w terminie 7 dni roboczych transakcję traktuje się za niebyłą.
4. W przypadku produktów  "na zamówienie" minimum logistyczne wymagane do przyjęcia zamówienia to 10 m2 oraz  wplata zaliczki w wysokości 50 % wartości zamówienia przed rozpoczęciem realizacji tego zamówienia przez nasz Sklep. Zasada ta obowiązuje zarówno po wybraniu płatności na konto Sklepu, jak również dla płatności "za pobraniem". Pozostałą kwotę (wyłączając płatność "za pobraniem") Klient wpłaca po otrzymaniu wiadomości o gotowości towaru do wysyłki lub przy odbiorze zamówienia (za pobraniem)  dla kuriera - doliczana jest dodatkowo opłata przy płatności "za pobraniem" to jest  35zł.
5. Towary, które znajdują się w magazynach i są oznaczone dostępne na magazynie dostarczamy Państwu w przeciągu 2-7 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Towary oznaczone: na zamówienie lub chwilowy brak towaru czas oczekiwania na te produkty wynosi 7-21 dni roboczych, dokładnych informacji udzieli Państwu nasz dział obsługi Klienta. Sklep zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym Kupujący zostanie poinformowany za pomocą e-maila.
6. Czas wykonania zamówienia związany jest z możliwościami produkcyjnymi producentów oraz dostępnością danego artykułu. Z reguły wynosi on do 21 dni roboczych, jednak w uzasadnionych przypadkach np. przy większej ilości towaru, na którego wykonanie potrzeba więcej czasu lub w przypadku zdarzeń losowych na skutek nieprzewidzianych i niezależnych od Sklepu okoliczności takich jak: siła wyższa, problemy z terminową dostawą zamówień przez dostawcę świadczącego usługi pocztowe/kurierskie, trzęsienie ziemi, zagrożenia atakiem o charakterze zbrojnym lub terrorystycznym, zamknięcie zakładu przez pracodawcę lub producenta lub dostawcę, rozruchy, strajki, zamieszki oraz zdarzenia pozostające poza ekonomicznym wpływem Sklepu. może się przedłużyć, o czym każdorazowo Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub e mailem. Maksymalny czas realizacji zamówienia  60 dni.
7. Dostawy Towarów odbywają się przesyłką kurierską. Transport nie zawiera usługi wniesienia towaru. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłek paletowych oraz paczek powyżej 31 kg (wynika to z regulaminu firm spedycyjnych).
8. Dostawy odbywają się w godzinach 8:00 - 16:00. Nie ma możliwości określenia dokładnej godziny dostawy. Spedycje zastrzegają sobie prawo 1 dnia opóźnienia dostawy.
9. Wszystkie przesyłki są starannie zabezpieczone na czas transportu.
10. Koszty dostawy, w wysokości podanej w korespondencji potwierdzającej szczegóły zamówienia, pokrywa w całości Kupujący. W przypadku gdy zakupione produkty oznaczone "na zamówienie" są z różnych fabryk lub z kilku magazynów to koszt transportu może ulec zwiększeniu w zależności od tego z jakich grup towarowych są zamawiane produkty. Nasze Biuro Obsługi Klienta dokłada starań, by koszty te były jak najniższe.
11. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pokwitowaniem. W momencie odbioru prosimy starannie obejrzeć przesyłkę, czy niema ona uszkodzeń, czy paleta nie została uderzona, a opakowanie nie posiada zewnętrznych uszkodzeń.Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
12. Kupujący stwierdzając, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń, bez uprzedniego sprawdzenia i podpisując list przewozowy podpisuje list bez żadnych uwag. W przypadku, gdy stwierdzono uszkodzenia mechaniczne towaru lub niezgodność przesyłki z zamówieniem, prosimy o sporządzenie PROTOKOŁU USZKODZEŃ, w obecności kuriera w momencie odbioru przesyłki/palety.
13. W przypadku uszkodzeń przesyłki oprócz sporządzenia protokołu uszkodzeń w dostawie z kurierem, prosimy niezwłocznie poinformować nasz Sklep o zaistniałych uszkodzeniach, wypełniając FORMULARZ REKLAMACYJNY, w zakładce reklamacje.
14. W przypadku nieobecności Kupującego pod wskazanym adresem kurier pozostawia awizo z informacją o braku możliwości dostarczenia przesyłki z numerem telefonu, pod którym Kupujący może uzgodnić warunki ponownej dostawy. Dodatkowo to Kupujący ponosi koszty składowania towarów za okres powyżej 48godzin od dnia pozostawienia awizo przez kuriera.


§3 REKLAMACJE

1.W przypadku anulowania zamówienia przez Kupującego lub odstąpienia od umowy, gdy zamówienie zostało opłacone przez system PRZELEWY24, zostanie potrącona kwota w wysokości 2,0% wartości zamówienia. Wartość ta wynika z kosztów obsługi płatności w systemie PRZELEWY24.  Wartość  zwrotu pomniejszona o 2% zostanie zwrócona na konto przesłane przez Kupującego pocztą elektroniczną.
2.Wszelkie próbki i wzorniki mogą się nieco różnić od produktu finalnego pod względem koloru, użylenia, nie podlega to reklamacji.
3.Zdjęcia w zależności od używanego typu monitora mogą być wyświetlane w nieco innej kolorystyce. Sklep dokłada wszelkich starań by zdjęcia były jak najlepszej jakości i wykonane w profesjonalnych warunkach oświetleniowych. Różnice pomiędzy wizualizacją towaru dostępnego w Sklepie wynikać mogą z indywidualnych ustawień komputera Kupującego (kolor, rozdzielczość itd.) oraz różnice między zdjęciem towaru a rzeczywistym wyglądem nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w Sklepie.
4. Kamień naturalny jest surowcem naturalnym, a co się z tym wiąże może posiadać pewne naturalne zmiany i różnice kolorystyczne. Nie stanowi to jednak wady kamienia i podstawy do reklamacji. W kamieniu naturalnym mogą występować naturalne mikropęknięcia, szorstkości i porowatości, które nie podlegają reklamacji, wynikają z natury kamienia.
5. Gwarancja producentów nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz m. in. podczas transportu, takie reklamacje opisane zostały w pkt.9 §3
6. Reklamacjom nie podlegają wady produktów stanowiące opisane przyczyny ich przeceny w wyprzedaży i w gatunku 2. Sprzedający poinformowany o rodzajach wad świadomie dokonuje zakupu. Pozostałe produkty podlegają reklamacjom zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
7. Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (m.in. rozdarcia, przecięcia), a także uszkodzenia spowodowane niewłaściwym lub niedbałym użytkowaniem. Tylko wady ukryte podlegają ewentualnej reklamacji. Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, prosimy o natychmiastowy kontakt.
8. Sprzedający zastrzega sobie prawo własności dostarczonych towarów   do czasu kompletnej zapłaty przez Kupującego.
9. Przy odbiorze towaru należy sprawdzić stan przesyłki oraz jej zgodności z zamówieniem i dokumentami przewozowymi firmy kurierskiej. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń odnośnie stanu przesyłki lub zawartości, prosimy o opisane ich w PROTOKOLE USZKODZEŃ i   LIŚCIE PRZEWOZOWYM w obecności kuriera. Należy sprawdzić, czy paleta nie posiada zewnętrznych śladów uszkodzeń widocznych np. uszkodzeń kartonów, zerwanej folii zabezpieczającej, itp. Jeśli stan wizualny palety/przesyłki nie budzi zastrzeżeń należy umieścić na liście przewozowym informację: "Towar przyjęto bez sprawdzenia, nie stwierdzono uszkodzeń". Jeżeli stan przesyłki budzi zastrzeżenia i są widoczne uszkodzenia, uderzenia, obicia  należy sporządzić w obecności kuriera PROTOKOŁU USZKODZEŃ oraz  powiadomić, o tym fakcie Sprzedawcę niezwłocznie.
10. Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzenia towaru. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru  mogą być zgłaszane w terminie 48 godzin od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane
11.Jeżeli uszkodzenia towaru zostaną zauważone po odjeździe kuriera należy skontaktować się z firmą kurierską w terminie 24 godzin od dostawy i zażądać ponownego przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Jedynie poprawnie spisany protokół uszkodzenia towaru umożliwi wymianę towaru na nowy lub uzyskanie odszkodowania.
12.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które wynikły podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku posiadania spisanego w obecności kuriera protokołu uszkodzeń, sporządzonego w momencie odbioru przesyłki.
13. Przed montażem zakupionego materiału należy go dokładnie sprawdzić pod względem jakości, koloru, wymiaru oraz innych parametrów zależnie od rodzaju zakupionego towaru. Elementy po montażu nie podlegają reklamacji. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie przed zamontowaniem towaru.
14. Reklamacje prosimy wysyłać na nasz adres e-mailowy: info@plytki-sklep24.pl lub poprzez wypełnienie formularza reklamacji i przesłanie go do nas drogą mailową. Do formularza prosimy dołączyć zdjęcia reklamowanego towaru oraz kopię listu przewozowego.
15. Podstawą przyjęcia reklamacji jest posiadanie dowód zakupu towaru - paragon lub faktura.
16. W przypadku konieczności odesłania reklamowanej części do nas koszty wysyłki pokrywa Kupujący. Koszty przesyłki reklamacyjnej zostaną zwrócone po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji. Reklamowany towar zostaje wymieniony na pozbawiony wad i wysłany na koszt sklepu do Kupującego. Jeżeli wymiana jest niemożliwa z powodu np. braku towaru na stanie następuje zwrot poniesionych kosztów na podane przez Kupującego konto.
17. Reklamacje wymagają formy pisemnej. Przy składaniu reklamacji prosimy o przesłanie następujących informacji:
- imię i nazwisko 
- telefon kontaktowy
- nazwa i ilość reklamowanego towar 
- rodzaj wady, uszkodzenie, pomyłka magazynu, niedobór, kalibracja/odcień, itp.
- oczekiwanie Kupującego (wymiana towaru / zwrot pieniędzy - dane do przelewu: nr konta, adres itp.)
- skan protokołu reklamacyjnego lub listu przewozowego sporządzonego w obecności kuriera i potwierdzonego jego podpisem,
-zdjęcia reklamowanego towaru.
18. Sprzedający w ciągu 14 dni odpowie na otrzymaną reklamacje i powiadomi Kupującego o dalszym postępowaniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Kupującego, Sprzedawca doprowadzi towar do stanu zgodnego z umową zgodnie z żądaniem Kupującego poprzez naprawę, wymianę na nowy lub jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Kupującego na znaczne niedogodności Sprzedawca obniży cenę lub zwróci pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14dni.
Formularz reklamacji - druk do pobrania

§4 ODSTĄPIENIE OD UMOWY - ZWROT TOWARU

1.W rozumieniu ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta, stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej dokonującej z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam towar oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu towaru, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33 Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. art. 34 ust. 2 i art. 35. W przypadku umów zawieranych z Klientami, nie będącymi jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 22 [1] Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży na rzecz konsumenta w rozumieniu ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej dokonującej z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.Kupujący odstępujący od umowy zakupu powinien odesłać towar w ciągu 14dni od dokonania zakupu. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), nie może być zniszczony musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, innych naklejek itp.).
3. Zwrot zakupionych towarów jest przyjmowany tylko w całości i tylko na całe opakowania z tej samej dostawy.
4. Gwarancja producentów nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz m. in. podczas transportu
5.Reklamacjom nie podlegają wady produktów stanowiące opisane przyczyny ich przeceny w wyprzedaży, gatunku II. Pozostałe produkty podlegają reklamacjom zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
6. Kupujący zwracający towar podpisuje oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie należy wysłać drogą elektroniczną na adres: info@plytki-sklep24.pl   
7. Towar nie podlega zwrotowi w przypadku gdy:
a) Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) Cena zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) Przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, sprowadzona lub wyprodukowana według specyfikacji Kupującego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - towarów sprowadzanych na zamówienia indywidualne Kupującego według art. 38 prawo to nie przysługuje Kupującemu m.in. w odniesieniu do umów, w której towary wykonane lub sprowadzone z zagranicy na specjalne zamówienie Kupującego, jako ściśle związane z jego osobą zgodnie z Ustawą nie podlegają prawu zwrotu i wymiany.
d) Przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
e) Przedmiotem świadczenia jest towar mający krótki termin przydatności do użycia.
8. Różnice pomiędzy wizualizacją towaru dostępnego w Sklepie wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego (kolor, proporcje, itd.) oraz różnice między zdjęciem towaru a rzeczywistym wyglądem, nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w Sklepie.
9. Zwroty przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej (pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Zwracany towar wraz z wypełnionym oświadczeniem odstąpienia od umowy, dowodem zakupu -paragon lub faktura oraz numerem konta bankowego należy odesłać na adres Sklepu: INSTON ul. Mazowiecka 44, 16-001 Księżyno.
10. W przypadku anulowania zamówienia przez Kupującego lub odstąpienia od umowy, gdy zamówienie zostało opłacone przez system PRZELEWY24, zostanie potrącona kwota w wysokości 2,0% wartości zamówienia. Wartość ta wynika z kosztów obsługi płatności w systemie PRZELEWY24.  Wartość  zwrotu zostanie zwrócona na konto przesłane przez Kupującego pocztą elektroniczną.
11. Zwracany towar zostanie przyjęty jeżeli zostanie zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną zawartością. W ciągu dwóch 2dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru sklep dokona sprawdzenia towaru. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, Kupujący otrzyma fakturę korygującą. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Kupującego listem poleconym. Kupujący powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej do Sprzedawcy, na jej podstawie po otrzymaniu kopii faktury korygującej, w terminie 14 dni roboczych, sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane przez Kupującego konto bankowe w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
12. Koszt transportu zwracanego towaru w przypadku odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty zakupu pokrywa Kupujący zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta. Kupujący otrzyma zwrot wartości zamówionego towaru, bez kosztów transportu.
13. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie obowiązują przepisy niniejszej ustawy:
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)

Formularz odstąpienia od umowy - druk do pobrania

 

§5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym  www.plytki-sklep24.pl oznacza całkowitą akceptację regulaminu sklepu.
 2. Sklep zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w regulaminie, zasadach zakupu towaru opisanych na stronie sklepu. W przypadku zamówień złożonych w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu, zamówienia będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. 
 3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, promocji, wyprzedaży, zmian w ofercie lub odstąpienia od zrealizowania zamówienia bez względu na jego status.
 4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów wiadomości na adresy e-mail wskazane przez Kupującego oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Kupującego.
 5. Złożenie zamówienia oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie sklep płytki-sklep24.pl danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 z póżn.zm.) w celu realizacji tego zamówienia. Kupujący ma prawo do wglądu, korekty, usunięcia oraz kontroli swoich danych osobowych.
 6. Treść Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, ust. 1 Kodeksu Cywilnego.Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
 7. Zachowanie kalibracji i odcieni gwarantujemy tylko w obrębie jednego indeksu towarowego. W przypadku łączenia płytek nierektyfikowanych z jednej kolekcji, o różnych kolorach należy podczas składania zamówienia poinformować sklep, że płytki będą układane razem.
 8. Kupujący mogą uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu, w każdej chwili, za pośrednictwem linku umieszczonego na stronie głównej sklepu.
 9. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
10. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem obowiązują przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)
11. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu www.plytki-sklep24.pl.